| Top 10 Animeuri | |
|
+17Dee :o3 Fursec;3 Dellz. Giii L Umi Sunny ツ Deyu ȶฬєєt¥ Psycho ● Lene •’*Obsession•Nightmare•’* Chihaya Black Rose IzZ. Final lee Simi 21 participanți |
Autor | Mesaj |
---|
Simi Membru Forum
▌Nume : Adriana Maria Bacescu ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 21/09/2000 ▌Varsta : 23 ▌Puncte : 46 ▌Mesaje : 28 ▌Reputatie : 0
| Subiect: Top 10 Animeuri Mier Ian 04, 2012 11:16 am | |
| 1.Candy Candy 2.G-Tastic 3.Naruto 4.Vampire Hunter 5.Pokemon 6.Kaleido Star 7.XXXholic 8.Blood+ 9.Nana 10.Kiddy Grade | |
|
| |
lee V.I.P.
▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 13/10/1994 ▌Varsta : 29 ▌Puncte : 548 ▌Mesaje : 450 ▌Reputatie : 16
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 14, 2012 7:01 am | |
| Cam multe 10...mai bine faceai un top pentru 5,nu cred ca gasesc atatea animeuri dar o sa incerc:D 1.Naruto 2.Death note 3.Vampire knight 4.Yu yu hakusho 5.Inuyasha 6.Nana 7.I love my litter sister 8.Kaleido star ...nu-mi mai trece nimic prin minte:D | |
|
| |
Final Membru Nou
▌Nume : Final ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 23/06/1993 ▌Varsta : 30 ▌Puncte : 9 ▌Mesaje : 9 ▌Reputatie : 0
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 6:43 am | |
| Pai sa vedem,nu stiu daca e bine ce fac,ca Seriile Dragon Ball le cred pe toate ca UNUL,nu trei si restul ce am vazut...nu prea le pot incadra intr-un top,mai ales intr-un top asa mare.Sa vedem: 1.Dragon Ball Z 2.Dragon Ball 3.Ruroni Kenshin(Samurai X) 4.Death Note 5.Full Metal Alchemist:Brotherhood 6.Dragon Ball GT 7.Full Metal Alchemist 8.One Piece Atat am vazut | |
|
| |
IzZ. The Best
▌Nume : Narcisa ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 21/02/1997 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 1782 ▌Mesaje : 1686 ▌Reputatie : 42
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 8:18 am | |
| 1. Gravitation [primul meu anime yaoi, l-am urmarit de mai multe ori xD] 2. Jigoku Shoujo [nu sunt sigura daca ii dau locul 2, dar mi-a placut mult, deci, cred ca merita] 3. Lovely Complex 4. Kuroshituji 5. Junjou Romantica 6. Sekai-ichi Hatsukoi 7. Koisuru Boukun 8. Slayers 9. Okane Ga Nai 10. Blood +
| |
|
| |
Black Rose Membru Forum
▌Nume : °°Jelly°° ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 25/11/1996 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 193 ▌Mesaje : 183 ▌Reputatie : 4
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 9:10 am | |
| 1) Naruto 2) Final Fantasy 3) Vampire Knight 4) Hell Girl 5) Soul Eater 6) Inuyasha 7) Paradise Kiss 8) Rosario and Vampires 9) Bleach 10) Special A
Ah, am uitat de Bokura Ga Ita, ar veni cam pe locul 4 cu Soul Eater.
Ultima editare efectuata de catre Black Rose in Sam Ian 28, 2012 7:00 pm, editata de 1 ori | |
|
| |
Chihaya Membru Forum
▌Nume : Madu ▌Sex : ▌Puncte : 166 ▌Mesaje : 148 ▌Reputatie : 4
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 1:12 pm | |
| 1.Kaichou wa maid-sama 2.InuYasha 3.Toradora! 4.Pretear 5.Ouran HighSchool Host Club 6.Soul Eater 7.Fairy Tail 8.Vampire Knight 9.School Days 10.Gosick... | |
|
| |
•’*Obsession•Nightmare•’* Administrator
▌Sex : ▌Puncte : 2001 ▌Mesaje : 1333 ▌Reputatie : 63
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 2:23 pm | |
| Asa acum este randul meu sa imi pun topul celor 10 animeuri care mie personal mi-au placut ^_^. 1.Uragiri wa Boku no namea wo shitteru 2.07 ghost 3.Vampire Knight 4.Lovely Complex 5.D.Gray man 6.Nana 7.Paradise Kiss 8.Strawberry Panic 9.Full metal Alchemist 10.Kuroshitsuji | |
|
| |
● Lene Fondator Forum
▌Nume : Timmi ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 01/01/1997 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 4502 ▌Mesaje : 3542 ▌Reputatie : 89
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Ian 28, 2012 2:27 pm | |
| 1. NARUTO 2. Kaichou wa maid-sama 3. Vampire knight 4. Nana 5. Hell girl 6. Gravitation 7. Ouran HighSchool Host Club 8. Special A 9. Yamoto nadeshiko shiki hage 10. Bokura ga ita
Ps: @Lucy --> Cum poti spune ca School days este un anime bun? Mi-am pierdut ore si zile din viata uitandu-ma la el... Este groaznic, hidos si scarbos! Un anime ce imi provoaca stare de greata cand aud de el... | |
|
| |
Psycho Yuri/Yaoi Kid
▌Nume : Pedofil nepretentios. ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 27/05/1920 ▌Varsta : 103 ▌Puncte : 533 ▌Mesaje : 464 ▌Reputatie : 2
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Dum Ian 29, 2012 1:16 am | |
| Timy calm. Ce-ai face daca ti-ar zice cineva ca anime-urile yuri sunt scarboase si provoaca sila. Cum te-ai simti? Nervoasa? Intimidata? Fiecare cu gusturile sale, indiferent de anime.
Cat despre top... n-am unul. Ao no exorcist, Death Note, Mirai Nikki, No. 6, Shiki etc sunt amestecate. Nu stiu care cum vine, fiindca fiecare are propriile defecte si nu stiu cum sa le sortez.
Psychp XD | |
|
| |
● Lene Fondator Forum
▌Nume : Timmi ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 01/01/1997 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 4502 ▌Mesaje : 3542 ▌Reputatie : 89
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Dum Ian 29, 2012 4:05 am | |
| Nu is agitata, si nici nervoasa :]] Doar ca nu inteleg ce vede la acel anime. O.o Si nu , nu ma supar, ai dreptate, fiecare cu gusturile lui^^
Ps: Gata cu off topicul. | |
|
| |
ȶฬєєt¥ Membru Forum
▌Nume : ~Sar★~ ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 30/10/1999 ▌Varsta : 24 ▌Puncte : 175 ▌Mesaje : 166 ▌Reputatie : 3
| |
| |
Deyu Yuri/Yaoi Kid
▌Nume : Andreea ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 03/11/1997 ▌Varsta : 26 ▌Puncte : 587 ▌Mesaje : 547 ▌Reputatie : 16
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Mier Feb 08, 2012 10:11 pm | |
| 1.Naruto 2.Bleach 3.Fairy Tail (As fi vrut sa pun aceste trei anime-uri pe primul loc deoarece imi plac toate la fel de mult.) 4.Hakuouki 5.Death Note 6.Vampire Knight 7.Kaichou wa maid-sama 8.Junjou Romantica 9.Sekai-ichi Hatsukoi 10.Kuroshitsuji | |
|
| |
Sunny ツ Membru Forum
▌Nume : ๓๏z๏lเςเ ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 21/09/1996 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 714 ▌Mesaje : 555 ▌Reputatie : 50
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Joi Feb 09, 2012 12:32 am | |
| | |
|
| |
Umi Membru Forum
▌Nume : (๑≖ิټ๑≖ิ≖ิ) ▌Sex : ▌Puncte : 69 ▌Mesaje : 59 ▌Reputatie : 0
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Joi Apr 12, 2012 2:25 am | |
| Top 10 huh?
1. Kuroshitsuji 2. Code Geass 3. Kaichou wa Maid-sama 4. No.6 5. Guilty Crown 6. Nabari no ou 7. Another 8. Ouran Highschool host club 9. Jigoku Shoujo 10. Death Note~ | |
|
| |
Giii L The Best
▌Nume : Georgi Ella ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 22/06/1996 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 53 ▌Mesaje : 45 ▌Reputatie : 4
| |
| |
Dellz. Super Moderator
▌Nume : Delia :) ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 15/12/1996 ▌Varsta : 27 ▌Puncte : 944 ▌Mesaje : 839 ▌Reputatie : 15
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Lun Apr 23, 2012 11:30 am | |
| DEci de ce mereu pune lumea intrebarea asta la care eu nu stiu ce sa zic :)) ? In fine am sa incerc insa la mine e stabil doar top 5 :)) 1-InuYasha ;x 2-Naruto ;x 3-Nana ;x 4-Soul Eater ;x 5-Sora No Otoshimono :3 6-Yu Yu hakusho 7-Full Metal Panic 8-Kaleido Star 9-DEath Note 10-Kiddy Grade/ Ghost Storie [acestea au fost ceva anime-uri din copilaria mea ^^] DEci e grea intrebarea mai bine fac mate, ba nu nu nu intrebati altceva! :)) | |
|
| |
Chihaya Membru Forum
▌Nume : Madu ▌Sex : ▌Puncte : 166 ▌Mesaje : 148 ▌Reputatie : 4
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Sam Iul 07, 2012 7:47 am | |
| Oh :> vaii :> mie imi plac reverse harem si shoujo-urile. :">
1.Kaichou wa maid-sama 2.Fairy Tail 3.InuYasha 4.Hakuouki 5.Vampire Knight 6.Uta no prince-sama 7.High school host club 8.Inu Boku SS 9.Bokura ga Ita 10.Mirai Nikki | |
|
| |
Fursec;3 Membru Nou
▌Nume : Eliza ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 03/12/1998 ▌Varsta : 25 ▌Puncte : 13 ▌Mesaje : 13 ▌Reputatie : 0
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Dum Iul 15, 2012 2:07 pm | |
| Dacă ar fii să fac un top 10 nu aş putea spune care anime mi-a plăcut cel mai mult. Deci sunt doar 10 anime-uri preferate : - Clannad - Soul Eater - Special A - Paradise Kiss - Kimi ni Todoke - Kuroshitsuji - Spiral - Vampire Knight - Hell girl - Hyouka | |
|
| |
Dee :o3 The Best
▌Nume : Diana <3. ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 02/05/1998 ▌Varsta : 25 ▌Puncte : 680 ▌Mesaje : 664 ▌Reputatie : 6
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Dum Iul 15, 2012 10:15 pm | |
| Nana. Toradora. Shaman King. Special A. Naruto. Kuroshituji. D. Gray - Man. Ouran High School Host Club . Hellsing. Death Note.
Nu este un top, anime-urile sunt puse după cum mi-am amintit de ele. | |
|
| |
Anne Marie. Membru Forum
▌Nume : Anna ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 24/08/1994 ▌Varsta : 29 ▌Puncte : 4959 ▌Mesaje : 4875 ▌Reputatie : 6
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Lun Iul 16, 2012 6:04 am | |
| 1. Code Geass 2. Death Note 3. Nana 4. Yu Yu Hakusho 5. Inuyasha 6. Kiddy Grade 7. R.O.D the tv (saau ceva asemanator :)) ) 8. Spiral 9. Ghost stories 10. Blue gender | |
|
| |
Morty Membru Forum
▌Nume : Death Master ▌Sex : ▌Zodiac : ▌Data nasterii : 11/08/1999 ▌Varsta : 24 ▌Puncte : 33 ▌Mesaje : 29 ▌Reputatie : 0
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Mier Iul 25, 2012 1:27 am | |
| Ohayo, this is my top 10: 1 Katekyo Hitman Reborn 2 Fairy Tail 3 Beelzebub 4 Ao no Exorcist 5 Soul Eater 6 Black Rock Shooter 7 High school of the death (pacat ca apar episoade noi o data la trei luni -_-'') 8 Chrono Crusade 9 Kaichou wa maid-sama 10 Arcana Famiglia (l-am pus pe ultimul loc pentru ca primele episoade sunt plictisitoare rau) | |
|
| |
Fasolică. Administrator
▌Sex : ▌Puncte : 2050 ▌Mesaje : 676 ▌Reputatie : 19
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Dum Iul 29, 2012 6:54 am | |
| Top-ul meu anime ^.^No.1 Ao No Exorcist. No.2 Highschool Of The Dead. No.3 Naruto [ Shippuden]. No.4 Uta No Prince-Sama. No.5 Kaichou Wa Maid- Sama. No.6 Toradora. No.7 Kimi Ni Todoke. No.8 Vampire Knight + Guilty. No.9 Gosick. No.10 Another. Astea sunt seriile complete, dar urmaresc si alte anime-uri. Tin sa mentionez ca aceste anime-uri, chiar daca sunt trecute aici intr-un top, mie imi plac toate in egala masura ^.^ Xoxo, Zummy <3 | |
|
| |
Yaoi Membru Forum
▌Nume : Elisa ▌Sex : ▌Puncte : 72 ▌Mesaje : 59 ▌Reputatie : 1
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri Mier Aug 08, 2012 9:04 am | |
| 1. Pico, Chico and Coco 2. Senzitive Pornograph 3. Zetsuai 1989 4.Gravitation 5. Loveless 6.Haru wo Daiteita 7.Junjou Romantica [sezoanele1 si 2] 8.Mirage of Blaze 9.Papa the kiss in the dark 10.Ai no Kusabi Dar lista e luunga ,dar nah...nu poate continua aici. | |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Top 10 Animeuri | |
| |
|
| |
| Top 10 Animeuri | |
|