~ Anime Paradise ~
Bine ai venit pe ~ Anime Pradise ~

• Ne bucuram ca ai ales forumul nostru ca loc de distractie.
  • Speram sa te integrezi si sa iti faci multi prieteni.
  • Te asteptam cu diverse creatii.
~ Anime Paradise ~
Bine ai venit pe ~ Anime Pradise ~

• Ne bucuram ca ai ales forumul nostru ca loc de distractie.
  • Speram sa te integrezi si sa iti faci multi prieteni.
  • Te asteptam cu diverse creatii.
~ Anime Paradise ~
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

~ Anime Paradise ~

☻ --> Welcome to my place <-- ☻

AcasaPortalUltimele imaginiÎnregistrareConectare
Bine ai revenit pe forum! ^.^ Happy posting and Have fun! <3 In aceasta luna ficul castigator este al dragei noastre Kami, te invitam sa arunci o privire la: Please Remember, un fic yaoi foarte interesant.

You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel

In jos 
2 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

▌Nume : Anna
▌Sex : feminin
▌Zodiac : Fecioara
▌Data nasterii : 24/08/1994
▌Varsta : 29
▌Puncte : 4959
▌Mesaje : 4875
▌Reputatie : 6

You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:00 am

• Rogue zambi larg cand ii auzi afirmatia, sarutandu-l scurt, jucaus pe nas, apoi reveni la locul ei luand inca o felie.
    - E bine de stiu, sopti misterioasa, umezindu-si buzele apoi.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

▌Nume : Elisa
▌Puncte : 72
▌Mesaje : 59
▌Reputatie : 1

You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:15 am

Logan se aseza langa ea,pe canapea.Isi puse capul in poala ei,zambind,relaxandu-se complect.
Se joaca cu doua suvite de-ale ei,adulmecandu-i parfumul.
-Mirosi foarte bine,niciodata nu as putea confunda niciodata mirosul tau. Marie,de cand te-am salvat....atunci la Statuia Libertatii....am simtit,ceva important pentru tine....si sentimentele au crescut.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:18 am

• Rogue il priveste atenta, in ochi, ascultandu-i vorbele si lasandu-l sa faca orice voia cu suvitele ei din par, chiar si cu cea alba la care incepuse cu timpul sa tina asa de mult la ea.
    - Vorbesti serios? intreba in cele din urma, vrand totusi sa se asigure.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:25 am

-Crezi ca m-as juca cu tine? Cu sentimentele nu se joaca.Te joci in camera pericolelor,dar nu cu inima unei femei! Marie,draga mea....A sarutat-o,muscandu-i bland buza de jos. A intrerupt orice activitate,privind-o serios.Nu am sa te mint.Inca mai am sentimente pentru Jean,am vrut sa cunosti adevarul de la inceput. Insa situatia o cunosti,totul e istorie. Tu ai reusit sa intri in sufletul meu.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:27 am

• Rogue zambi finut, punandu-si palme rece si delicata pe obrazul ei, sarutandu-l scurt pe buze, apoi il lua in brate pur si simplu, fiind inca prea uimita de vorbele lui ca sa poata si ea sa spuna ceva, dar o va face imediat ce-si va reveni.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:40 am

-Marie,vin imediat. Logan se scula lenes de pe canapea,ii era greu sa se desprinda de ea.Se simtise atat de bine ....Urca scarile ,intrand in camera sa.Inchise usa si rascoleste un seratr si cauta un anumit lucru.Cauta peste tot.Isi aminti ca a pus acel ceva in sifonier.Il deschise si lua alta cutiuta mica.
Se intoarse la fata si ii puse cutiuta in palme.
-La multi ani scumpete.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:42 am

• Rogue il astepta si cand acesta se intoarse cu o cutiuta misterios ea o privi pe toate partile, extrem de curioasa evident.
    - Ah, multumesc, ce e? intreba in timp ce o deschidea.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:48 am

-Deschide-o,draga mea.
Logan se sprijini de zid,asteptand reactia fetei.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:49 am

• Aceasta zambi incurcata, deschizand cutia si murmura un "waw" uitandu-se fascinata la cadoul primit.
    - Este atat de...neasteptat, avand in vedere ca este la tine. Multumeesc, se ridica venind langa el si sarindu-i in brate.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:52 am

-Lasa-ma sa ti-l pun la gat. Barbatul i-a indepartat parul cu grija,punandu-i pandantivul la gat,sarutandu-i suor gatul,muscand-o bland,lasandu-i un mic semn.

Pandantivul:
You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 AL-P446-CoeurSauvagePendant
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:53 am

• Rogue zambind, gudurandu-se ca o pisicuta cand ii simti buzele. Se intoarce cu fata la el apoi, ducandu-si bratlee in jurul sau si apropiindu-si chipul de al lui, in timp ce irisii sai cafenii, misteriosi il fixau atent.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 9:58 am

-Rogue,vrei sa fi iubita mea? A intrebat-o,soptind foarte incet la urechea ei,in timp ce ii mangaia parul cu mana stanga si cu cealalta o lipi tot de el.
O mangaie bland pe obraz. Esti atat de frumoasa....
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:03 am

• - Normal ca vrea, ii raspunde la fel de zambitoare, o mana pierzandu-se in parul lui. Dupa relatia nereusita cu Gambit chiar avea nevoie de cineva care sa o accepte asa cum e si sa o protejeze, iar Logan facuse asta si inainte sa fie impreuna.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:08 am

O saruta tot mai pervers,intinzand-o pe canapea,sarutandu-i gatul,urcand iar spre buze,sarutand-o lung,pasional,apoi iar pe gat,muscand-o si lingand muscatura.
-Mmmmm....
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:11 am

• Rogue se lasa intinsa pe canapea raspunzandu-i la saruturi, o mana ramanand in parul lui, iar cealalta coborind pe spatele lui puternic in timp ce un picior si-l duse dupa braul acestuia.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:18 am

Barbatul intrerupse sarutul,simtind o prezenta in camera.Il privi pe Gambit,maraind,pregatindu-se sa scoata ghearele,deoarece tipul incepuse sa faca istericale,lucru care il enerva teribil.Numai de asa ceva nu avea chef acum...
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:20 am

• OH DOAMNE gandi repede Marie ridicandu-se de pe canapea si fiind gata sa se puna intre cei doi, nu voia ca ei sa se bata, mai ales din cauza ei.
    - Gambit, murmura ea scurt, privindu-l serioasa. Ar fi trebuit sa stie ca intre ei totul se terminase si sa nu-i faca astfel de scene.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:29 am

-Carticica ,s-ar putea sa te feliez si sa te dau la rechini,insa o respect prea mult pe Marie.Intelegi,totul intre voi e The end.Pricepi,sau trebuie sa-ti desenez? Daca mai ai putin bun simt,nu o face pe Marie sa se simta prost.Clar?!Nu-ti permit. Rosti Logan calm,scotandu-si ghearele. Gambit scoase o carte de joc,indeptand-o spre logan.
Prevedea o furtuna....de gheare si carti de joc explozive.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:33 am

• - Va omor pe amandoi daca va luati la bataie! ii ameninta ea foarte serioasa, punandu-se intre cei doi, avand o figura impasibila care nu trada niciun gest. Pe dinauntru insa o luase razna si habar nu avea ce sa faca sa evite o incaierare.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:47 am

Barbatul isi retrase ghearele,incetand orice conflict,asezandu-se pe canapea,tragand-o pe Rogue in bratele sale,jucandu-se cu buclele sale. Asteapta,calm plecarea lui Remy.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:49 am

• Rogue ofta, aruncandu-i o privire rugatoare lui Gambit sa inceteze si el si se lasa trasa pe canapea fara sa mai adauge si altceva, nu stia ce.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:52 am

Remy parasi camera,fara sa mai spuna ceva.Intelesese,in sfarsit ca totul s-a terminat.
Logan isi puse capul pe umarul iubitei,mangaindu-i si strangandu-i sanii in palme,incantat de dimensiunea acestora foarte generoasa.
-Uh....scose un sunet mic.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 10:57 am

• Bruneta isi musca buze de jos cand ii simti mainile, lasandu-si capul pe spate si scapat un mic geamat de placere printre buze, in timp ce mainile sale se pusera bland peste ale lui, insa nu ca sa le indeparteze.
Sus In jos
Yaoi
Membru Forum
Membru Forum
Yaoi

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 11:02 am

Continua sa se joaca cu sanii ei,strecurandu-si palmele,strangandu-i sfarcurile intre degete.
-Sa ma opresc draga mea? zise el tinand ''cuminte'' mainile ,mangaind-o si sarutandu-i umarul.
Sus In jos
Anne Marie.
Membru Forum
Membru Forum
Anne Marie.

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28Dum Dec 23, 2012 11:04 am

• - Mm,nu, sopti ea scapand si un scancet. Se lipii mai mult de acesta, ducandu-si din nou piciorul pe talia lui.
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel    You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel	     - Pagina 3 I_icon28

Sus In jos

You're so hypnotising could you be the devil, could you be an angel
Sus 
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Angel Beats
» Dance with the Devil
» When you're hurt, when you suffer, I'm an angel undercouver!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
~ Anime Paradise ~ :: ..:: Ŧan Zone ::.. :: Ŧan RPG :: Role Playing Game :: RPG Real :: Parc-
Mergi direct la: